Forum US Clan Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Rodzaje broni! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Ghost-man
Samotny - Mod



Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 861 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek... a dokładniej cmentarz

PostWysłany: Pią 21:07, 18 Lis 2005 Powrót do góry

Wiem, że większość to wie, ale napiszę:

Jest wiele rodzajów broni, a oto i one (odpowiednio nazwy angielskie/ niemieckie):

nóż: Najbardziej prymitywna broń. Używana tylko jako "ostatnia deska ratunku", lub do cichego zabijania.

Colt .45/Luger: Każda postać posiada pistolet: odpowiednio - axis -> Luger allied->colt .45 bardzo dobra broń, gdy jesteśmy daleko od celu, nie mamy żadnej innej broni, lub widzimy np. Inżyniera pracującego nad bombą (?). Dwa strzały w głowę i Eng nie stoi Smile

M1A1 Thompson/SMG MP40: broń dwuręczna. Podstawa do walki z przeciwnikiem. Celność średnia. Szybko strzelna.
axis -> SMG MP40 allied -> M1A1 Thompson

M1S Garand/K43:Obie te wyspecjalizowane bronie snajperskie są zaopatrzone w tłumik i lunetę optyczną. Klawisz Alt-Fire (Z) powoduje włączenie trybu zbliżenia, a Zoom In (=) i Zoom Out (-) zmieniają widok (przybliżają i oddalają). Bronie z przybliżonym widokiem w lunecie są mniej celne przez drganie ręki podczas celowania. Pasek po lewej od celownika pokazuje jak bardzo stabilna jest broń (kolor zielony - broń najbardziej stabilna, pomarańczowy - średnio stabilna, i czerwony - broń nie jest stabilna). Strzelanie podczas kucnięcia lub leżenia pomaga w stabilizacji broni. Każdy ruch ciała(nie myszki) podczas gdy mamy lunetę przy oku sprawia że pasek stabilizacji znowu staje się czerwony. Rada: Jako że hełm pochłania część siły pocisku dla pewnych head shotów dobrze jest celować w twarz - okolice nosa, zazwyczaj wchodzi instant kill.
axis -> K43 allied -> M1s Garand

FG42 (Falshirmjaggergewehr-42): Karabin półautomatyczny, celownik optyczny był do niej dodatkiem. Alt-Fire (Z) powoduje włączenie lunety (przybliżenie). Strzelanie serią nie jest możliwe gdy tryb widoku jest włączony na lunetę.
broń tę mają tylko covert opsi

Sten MkII Silenced: Pistolet maszynowy, broń ta niepotrzebuje tłumika, ponieważ produkowano ją jako wersje ze zintegrowanym tłumikiem dźwięku; a to, że się przegrzewa w grze to chyba nieporuzumienie wynikające z niewiedzy autorów o broni z okresu II WŚ, bo tak naprawdę jak nawet broń by się przegrzała, przeciez nie mogłaby przestać strzelać!
Tak więc w grze, ma tylko jedną wadę - przegrzewa się bardzo łatwo więc należy strzelać z niego krótkimi seriami.
broń tę mają tylko covert opsi

M1 Garand + M7 Wyrzutnia granatów: M1 Garand inżyniera może być przeładowany jedynie gdy cały magazynek (8 naboi) zostanie wystrzelany (??). Wystrzelenie ostatniego naboju z magazynka owocuje wyrzuceniem pustego magazynka i automatycznym załadowaniem M1 Garanda. Gdy ta się skończy można uzywać broni do wystrzeliwywania w stronę przeciwnika granatów za pomocą specjalnej nasadki na czubku lufy. Broń bardzo celna i dobra ale raczej na średnie i dalsze dystanse, silniejsza niż SMG i Thompson lecz szybkostrzelność ma tu decydujący wpływ ponieważ jest to karabin samopowtarzalny.

K43 Gewehr-43 (G43): Odpowiednik M1 Garanda w szeregach Axis, samopowtarzalny karabin z magazynkiem na 10 naboi. Strzela odrobinę słabiej ale większy magazynek rekompensuje tą stratę. Karabiny M1 Garand i K43 mają wbudowane wyrzutnie granatów. Wciskając Alt-Fire (Z) ładujesz granat do wystrzału. Gdy już granat zostanie wystrzelony, Alt-Fire musi zostać naciśnięte po raz kolejny by załadować następny granat. Wystrzeliwanie granatów powoduje ubytek paska mocy o połowę.

MG42: Możesz strzelać z MG42 gdy stoisz, ale twoje strzały będą bardzo niecelne. Połóż się i wciśnij alt Fire aby rozstawić MG42 na dwunogu(bipodzie); twoje strzały będą teraz o wiele bardziej celne. Dobra zapora ogniowa, duża szybkostrzelność, całkiem dobra celność i potężna siła uderzenia pocisku sprawia że jest to nie lada przeszkoda dla przeciwników. Trzeba jednak uważać na szybko przegrzewającą się lufę oraz mieć pod ręką duzo amunicji.

3 Inch Mortar/81mm Morser (?):Zarówno Axis jak i Allies używają odmiany francuskiego projektu Brandt 81mm/3 Inch Mortar. Aby użyć moździerza, wciśnij klawisz Alt Fire (Z). Kiedy już moździerz zostanie rozstawiony, można zacząć strzelać pociskami przyciskając strzał (Fire). Wyniesienie (zasięg) i azymut (kierunek boczny) moździerza mogą być ustawiane przez ruszanie myszką używając celownika jako "przewodnika". Im niższy kąt wyniesiena, tym dalej moździerz będzie strzelać. Możesz oglądać wyniki swojego ostrzału na mapie (Command Map - G) lub na celowniku moździerza. Field Ops może wyznaczać cele dla twojego moździerza przez wzywanie ostrzału artyleryjskiego. Cel pojawi się na twojej mapie (Command Map) i na celowniku moździerza.

Panzerfaust: Panzerfaust jest jednostrzałową bronią jednorazowego użytku która strzela potężnymi rakietami odłamkowymi mającymi dość duże pole rażenia. Strzelanie z Panzerfausta powoduje duży ubytek na pasku mocy. Broń ta nie może być odpalana w pozycji leżącej.

Miotacz Ognia:Miotacz ognia pod wpływem ciśnienia wystrzeliwuje strumień płonącego paliwa. Broń ta nie może być przeładowywana; cały zbiornik paliwa musi zostać zużyty zanim go będzie można znów napełnić. Płomień nie ma może zbyt dużego zasięgu ale zabójcze skutki dla cery przeciwnika. Płomienie odbijają się od ścian więc uwaga w korytarzach i przejściach.

granaty: Granaty mogą być rzucane natychmiastowo przez naciśnięcie klawisza Fire - granat zostanie rzucony i eksploduje po około 5 sekundach, lub też naciśnij i przytrzymaj klawisz Fire aby uaktywnić 5 sekundowy zapalnik granatu, będziesz słyszeć tykanie a po 5 sekundach granat eksploduje. Upewnij się że wyrzuciłeś/aś granat przed upływem 5 sek. inaczej wybuchniesz razem z nim Smile.

Dynamit: Dynamit ma zegar 30-to sekundowy. Dynamit jest używany głównie do niszczenia celu (objective). Tylko inżynier może podkładać i rozbrajać dynamit. Podkładanie dynamitu daje żółtą poświatę. Uzbrojony dynamit daje czerwoną, mrugającą poświatę. Im szybcie poświata miga tym mniej czasu zostało do wybuchu.

Ładunek Radiodetonacyjny i detonator: Pakuunek ten jest zdalnie sterowanym ładunkiem wybuchowym o małym polu rażenia i może być używany wyłącznie przez Covert Opsa. Detonator radiowy wskaże ci poprzez miganie zielonej lampki kiedy jesteś na tyle blisko aby odpalić ładunek . Czerwona lampka oznacza że jesteś zbyt daleko ładunku aby go zdetonować. Inżynierowie mogą rozbrajać Ładunki Radiodetonacyjne.

Miny: Miny mogą być tylko rozstawiane przez inżyniera. Gracze mogą widzieć miny rozstawione przez inżynierów ze swojej drużyny gdyż są one zaznaczone flagami (czerwona flaga - Axis, niebieska flaga - Allies). Miny rozstawione przez wroga nie są zaznaczone flagami dopóty, dopóki nie zostaną zauważone przez Covert Opsa z twojej drużyny. Jeśli nadepniesz na minę usłyszysz syknięcie i zobaczysz smużkę dymu - szarego jeśli wejdziesz na minę Axis i niebieskiego jeśli wdepniesz na minę Allies, co będzie oznaczało że mina została uzbrojona. Mina wybuchnie tylko wtedy gdy z niej zejdziesz. inżynier może rozbroić minę nawet wtedy, gdy gracz na niej stoi. Nawet miny twojej drużyny mogą cię zabić!!!!! Jeżeli miny zostaną zauważone na danym obszarze przez Covert Opsa, zostaniesz o tym powiadomiony poprzez komunikat radiowy.

Narazie tyle Smile Jeśli zobaczycie jakieś błędy to wysyłać PM'ki!

Nic w tym temacie nie pisać!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)