Autor |
Wiadomość |
Ghost-man
Samotny - Mod
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek... a dokładniej cmentarz
|
Wysłany:
Wto 17:11, 17 Sty 2006 |
|
lol daedrą tzn. grałaś nie podstawową rasą? bo z podstawowych to są:
Leśny elf
Mroczny elf (Slayer, nie narzucaj mi tutaj żadnego D&D, bo go nie lubię)
Elf wysokiego rodu
Redguard
Khajiit (czy jakoś tak)
Argonianin
Cesarski
Breton
Ork
Nord
tak, tak tylko tyle ich jest ale przyznać muszę, że chyba widziałem gdzieś plug-in z daedrami. Do tych co nie grali:
zagrać trzeba! Nie zagranie = wielka strata! Aktualnie gra chodzi na rynku (wszystkie dodatki) po 59,99 zł moim zdaniem warto
BTW. każda rasa ma swoje wady i zalety. nie będę wymieniał teraz jakie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Falstad
Prostatolog - Admin
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 1628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perdition City
|
Wysłany:
Wto 17:18, 17 Sty 2006 |
|
Faust nie chce grac, ale zostaje NPC niebawem napisze jak zostal NPC
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord_S.K.
Kanibal - Mod
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Green Mountain
|
Wysłany:
Wto 17:28, 17 Sty 2006 |
|
Hehe jest dużo modów np. na deadry... ja sciągnąłem sobie na rasę drakonów - tacy do deadr podobni ale lepsze skille mają . Ale mogła też po prostu z kims pomylic...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SlayerLP
Kałochlap - Mod
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vault 69
|
Wysłany:
Wto 21:23, 17 Sty 2006 |
|
A ja nie lubię świata TES'a. Uważam że D&D jest o wiele ciekawszy. Także ty nie narzucaj mi tu TES'a. Ugólnie nasze całe RPG oparte jest na TESie co mnie bardzo unieszczęśliwia. Grałem w TES'a i daleko nie doszedłem. Znudził mi się baaaardzo szybko. Nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Do pięt nie dorasta Baldur's Gate i Neverwinter Nights (które oparte są na D&D), a tym bardziej grzechem jest porównywać go do Falloutów (który oparty jest na autorskim systemie). TES bardziej podchodzi mi pod hack'n'slasha typu Diablo niż prawdziwego cRPGa. Dla mnie najważniejsze jest odgrywanie ról, a nie walka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghost-man
Samotny - Mod
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek... a dokładniej cmentarz
|
Wysłany:
Wto 21:48, 17 Sty 2006 |
|
Cytat: |
TES bardziej podchodzi mi pod hack'n'slasha typu Diablo niż prawdziwego cRPGa |
tzn., że on jest podobny? Wiesz Slayer... staraj się nie obrażać tego co lubię, ok?
Cytat: |
Ugólnie nasze całe RPG oparte jest na TESie co mnie bardzo unieszczęśliwia. |
jakie nasze RPG? przecież jak wskazuje nazwa to jest ze świata warhammera (chyba, że się mylę). A poza tym, to przecież ty narzuciłeś nazwę drowów, więc nie martw się nie wszystko jest w twoich oczach stracone. Może Fal jeszcze dorzuci tego... niedzwiedzio-sowę (czy jak mu tam)... to już będzie świetnie
btw. męczyłem się dziś (zamiast pisać opowiadanka) w CS'ie i udało mi się zrobić (działający!) plik kto chce, żebym mu przesłał? Jest odrazu read me ogólnie biedny plugin (bo pierwszy) ale zawsze coś
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falstad
Prostatolog - Admin
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 1628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perdition City
|
Wysłany:
Wto 22:53, 17 Sty 2006 |
|
Spojoj!
Nazwa jest lolhammer bo jakas musiala byc, ale to jej (naszej gry) nie utożsamia z warhammer'em... i wcale nasz RPG nie jest oparty na TES... jest oparty na tym co wymysle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SlayerLP
Kałochlap - Mod
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vault 69
|
Wysłany:
Wto 23:49, 17 Sty 2006 |
|
Hmm... nazwy miast pochodzą z Morrowinda. Już 1 rzecz
Ghost - ja tylko wyrażam opinię. Szczerze mówiąc musisz przyznać że wątek fabularny (chodzi mi o rozbudowanie rozmów itd.) w Morrowindzie kuleje i dlatego podchodzi on bardziej pod h'n's niż pod rasowe cRPG, w końcu to Role Playing Game (w wolnym tłumaczeniu Odgrywanie Roli), a nie chodzenie, zabijanie wszystkiego co wlezie pod miecz i rozmowa na poziomie neandertalczyka (czyli hack'n'slash).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghost-man
Samotny - Mod
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek... a dokładniej cmentarz
|
Wysłany:
Śro 10:12, 18 Sty 2006 |
|
ech... to widać, że naprawdę mało w niego grałeś, bo przy prawie każdej rozmowie masz wybór co chcesz robić. A h'n's to to nie jest rodzaj gry w którym patrzy się na rozmowy, lecz na rodzaj w jaki się walczy tj. Klikasz na potwora, chodzisz za nim i nie musisz klikać klikać klikać tylko trzymać, a postać sama będzie atakować w nieskończoność... w dodatku widok jest zawsze tylko z góry. Muszę cię zmartwić. Baldur to też jest hack'n slash.
Cytat: |
Hmm... nazwy miast pochodzą z Morrowinda. Już 1 rzecz |
Tylko Lord dał jedno miasto, które w cesarstwie Tamriel istnieje: Balmora.... reszta nie ma miejsca.
BTW. żeby cię pocieszyc, powiem ci, że Tamriel powstał podczas jednej z D&D'kowskich sesji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falstad
Prostatolog - Admin
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 1628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perdition City
|
Wysłany:
Śro 10:15, 18 Sty 2006 |
|
Nazw jest pare z Ghot'a 2 Nie mialem pomyslu to wzialem z tamtad...
Muminki to tez hack'n'slash!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord_S.K.
Kanibal - Mod
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Green Mountain
|
Wysłany:
Śro 11:19, 18 Sty 2006 |
|
A ja lubię wszystkie gry, który wymieniliście - Fallouta, Morka, Baldura, DIABLO ... ( jedynia NWN nie przypadł mi do gustu... ) . Tak się prezentuje moje ,,Top 5 " :
1. Diablo
2. TES
3. Fallout
4. Baldurek
5. NWN
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Valkiria
"Sam jesteś lol"
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: niepamiętam
|
Wysłany:
Śro 11:25, 18 Sty 2006 |
|
Fallout nie jest dla ciebie załatwy?? ja to przechodze prawie od razu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SlayerLP
Kałochlap - Mod
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vault 69
|
Wysłany:
Śro 14:17, 18 Sty 2006 |
|
Ghost? Badlur hack'n'slashem... proszę cię, nie pisz tego na żadnym forum, bo cię poprostu wyśmieją. Hack'n'slash to nie chodzi o to że raz klikasz i cały czas nawala (w Diablo o ile dobrze pamiętam jedno kliknięcie=jeden cios, a napewno jest tak w naszym rodzimym Harbringerze). A widok izometryczny nic nie mówi o hack'n'slashu. Jest powszechnie stosowany w strategiach i innych grach. Chyba nie słyszałeś nigdy o Icewind Dale. Wychodziło mniej więcej równo z Baldurem. ID nacisk był kładziony na walkę (praktycznie prawie można go nazwać hack'n'slashem), a w BG nacisk kładziony jest na właśnie ODGRYWANIE ROLI (Role Play)! Baldurs to typowy przedstawiciel cRPG w którym liczy się fabuła, a nie walka. A Morrowind to TPP/FPP (Third Person Perspective - widok trzeciej osoby , First Person Perspective - widok pierwszej osoby hack'n'slash, nawet jeden z większych zagranicznych serwisów tak zakwalifikował tą grę.
Zaliczając gierkę tylko po kamerze wychodzi na to że zręcznościówki w 3D to nie zręcznościówki? Bo kiedyś były tylko w 2D. Teraz się robi w 3D po technika idzie do przodu. A RPGi powstawały w rzucie izometrycznym ponieważ tak możnabyło najłatwiej i najlepiej ukazać świat. Wolisz rzut izometryczny w ładnymi tłami, czy bardzo brzydkie 3D (choćby Might & Magic - tam wszystko tragicznie wygląda, sądze że w Falloutach i BG grafika jest o wiele lepsza).
A do dialogów - porównaj te w Morrowindzie i BG. Morek wypada biedne, wręcz śmiesznie. O ile dobrze pamiętam jednozdaniowe pytania. Sorry, to sie nazywa uproszczenie.
I jeśli jeszcze raz powiesz mi że Baldur's Gate, Fallout lub np. Planescape Torment to hack'n'slash, a TES to rasowy RPG to cię wyśmieję. Nie obraź się, ale jak nie masz o czymś zielonego pojęcia to nie kłóć się z tym, który coś wie. Nie mówię że jestem specjalistą, ale jako takie pojęcie mam, gdyż mnie to interesuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord_S.K.
Kanibal - Mod
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Green Mountain
|
Wysłany:
Śro 15:02, 18 Sty 2006 |
|
Ja pozostaję w tej sprawie neutralny - trochę racji przyznaje Ghostowi, a trochę Slayerowi . Sprostuję tylko to z TES'em - rzeczywiście, miejscami można go wziąśc za zręcznościówkę z wiadomych powodów... ale w walce to raczej zręcznościówka nie jest . Tzn. stajesz przed przeciwnikiem i walisz ile wlezie - obrona i rodzaj ataku zależą tylko od statystyk, nie od zręczności gracza . ,,RPG-Zręcznosciówką" można już bęzie nazwac TES-bliviona : Tam będzie można decydowac , kiedy się zasłonic tarczą, jak uderzyc itp... Ale w całem sprawie pozostaję neutralny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SlayerLP
Kałochlap - Mod
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vault 69
|
Wysłany:
Śro 15:25, 18 Sty 2006 |
|
Akurat mówiąc o zręcznościówkach chodziło mi o grafikę. Ale fakt, zapomniałem o jednym, walka w Morrowindzie. Pasuje do opisanego przez Ghosta sposobu walki w hack'n'slashach. Stoisz i nawalasz. Czym to sie niby różni od walki w Baldur's Gate, oprócz tego że widzi sie z innej perspektywy? W obu grach uniki wyglądają tak samo, oba sa generowane przez komputer, tylko że w Morku masz "niby" większa kontrolę nad tym. Ale jak komputer wylosuje że masz dostać, to i tak dostaniesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghost-man
Samotny - Mod
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek... a dokładniej cmentarz
|
Wysłany:
Śro 15:36, 18 Sty 2006 |
|
może i dostanę, ale jeszcze komputer potem wylicza ze zmęczenia, i innych współczynników (np. zbroja, tarcza itp.) ile zostanie mi zadane obrażeń. A wogóle... to wy chyba nawet w to nie gracie . przecież tam nie chodzi o to, by stać przed przeciwnikiem i się w niego nawalać. Należy też wykonywać liczne uniki, np. biegać, bo wtedy nie dostaniesz żadnych obrażeń, bo gościu cię nie trafi.
Cytat: |
Badlur hack'n'slashem... proszę cię, nie pisz tego na żadnym forum, bo cię poprostu wyśmieją. |
śmieszne
Cytat: |
A Morrowind to TPP/FPP (Third Person Perspective - widok trzeciej osoby , First Person Perspective - widok pierwszej osoby hack'n'slash, nawet jeden z większych zagranicznych serwisów tak zakwalifikował tą grę. |
Ekhm... powiedz mi jaki to serwis... to ich wyśmieję.
Cytat: |
(w Diablo o ile dobrze pamiętam jedno kliknięcie=jeden cios |
no wiesz... nie dawno grałem w diablo 2 i wystarczyło zaznaczyć na potwora i trzymać i postać powtarzała atak i powtarzała... wkońcu od tego jest nazwa hack (zaznacz) 'n (and - i) slash (tnij) nie ma nic o klikaniu. W morku tym bardziej, bo tam się nie trzyma i postać nie powtarza akcji. To TY musisz to robić.
Cytat: |
Nie obraź się, ale jak nie masz o czymś zielonego pojęcia to nie kłóć się z tym, który coś wie. |
nie obraź się, ale nie wiesz zbyt dużo o serii TES.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|